Financieel administratief
Financieel administratief medewerker
Als administratief medewerker bij WeSolved ben je verantwoordelijk voor het verwerken van inkoop- en verkoopfacturen en de bijbehorende boekingen. Je zorgt ervoor dat alle administratieve taken nauwkeurig en tijdig worden uitgevoerd. Daarnaast neem je ook een aantal eenvoudige HR-taken op je, waaro
  • Kerkrade
  • Vast
  • 40
  • €2.800 - €4.500
  • Hybride
Bekijk en reageer direct
Direct solliciteren

Functieomschrijving

Als administratief medewerker bij WeSolved ben je verantwoordelijk voor het verwerken van inkoop- en verkoopfacturen en de bijbehorende boekingen. Je zorgt ervoor dat alle administratieve taken nauwkeurig en tijdig worden uitgevoerd. Daarnaast neem je ook een aantal eenvoudige HR-taken op je, waaronder het ondersteunen van de HR-afdeling bij administratieve werkzaamheden.

De organisatie

WeSolved is een dynamisch bedrijf dat zich richt op het leveren van innovatieve oplossingen aan onze klanten. Wij zoeken een administratief medewerker die onze financiële en administratieve processen ondersteunt en bijdraagt aan de groei en het succes van ons bedrijf.

Wat vragen we van jou?

Wat breng jij mee?

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in een administratieve functie
  • Kennis van boekhouden
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en bent proactief

Leuk om te hebben

  • Kennis van Odoo
  • Kennis van Excel en het opzetten van dashboards
  • Commerciële ervaringen

Verantwoordelijkheden

  • Verwerken van inkoop- en verkoopfacturen
  • Bijdragen aan het opstellen van rapportages en financiële overzichten
  • Ondersteuning bieden bij eenvoudige HR-taken
  • Onderhandelen van Inkoopcontracten

Wat bieden wij?

Bij WeSolved krijg je de kans om een belangrijke rol te spelen in ons gezellige team. We zorgen voor een omgeving waarin jij kunt groeien en jezelf kunt ontwikkelen, zowel professioneel als persoonlijk. Je komt terecht in een dynamisch bedrijf waar geen dag hetzelfde is en waar we samen successen vieren!

  • Een afwisselende functie: Geen dag is hetzelfde! Je krijgt een breed scala aan verantwoordelijkheden, van administratieve taken tot HR-ondersteuning.
  • Flexibele werktijden: Omdat we het belangrijk vinden dat je werk en privé goed in balans zijn, bieden we flexibele werktijden (en mogelijkheden om gedeeltelijk vanuit huis te werken).
  • Leuke collega’s: Je werkt in een informele, gezellige sfeer waar samenwerking en plezier hoog in het vaandel staan.
  • Persoonlijke groei: We geloven in ontwikkeling! Of het nu gaat om interne trainingen of het ondersteunen van jouw persoonlijke ambities, we denken met je mee.
  • Een marktconform salaris: Je wordt beloond voor je inzet en ervaring met een aantrekkelijk salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Dus, ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging bij een enthousiast team? We kijken ernaar uit om je te verwelkomen bij WeSolved!

Solliciteer direct
Joost Schellekens
Managing Consultant
06 45 29 56 43 joost@fynq.nl
Solliciteer als Financieel administratief medewerker

Vind jouw financiële uitdaging in bij Fynq!

Direct solliciteren

Hoe wij bij Fynq te werk gaan

Dit is wat er gebeurt als je reageert

  • You Ask

    Je reageert op een vacature of neemt direct contact met ons op. In een persoonlijk gesprek vertellen wij niet alleen wat er mogelijk is, maar luisteren we vooral naar jou: jouw ervaring, ambities en wensen. Zo krijgen we een compleet beeld van wie je bent en waar jij het beste tot je recht komt.

  • We Focus

    Met die inzichten gaan we gericht voor je aan de slag. Geen standaard lijstje functies, maar zorgvuldig gekozen mogelijkheden waar je inhoudelijk en persoonlijk impact kunt maken.
    Daarbij kijken we niet alleen naar de functie, maar ook naar de cultuur en toekomst voor jou bij de organisatie.

  • Together, We Solve

    Is er een match? Dan bereiden we je goed voor op je gesprek en zorgen we voor een soepele start. En ook daarna blijven we je sparringpartner voor je verdere ontwikkeling en helpen we je bij de stappen die daarna komen. Op die manier bouwen we niet aan een korte klus, maar aan een loopbaan waarin jij blijvend kunt ontwikkelen.

Samen ontdekken waar jouw kracht ligt

Weet je nog niet welke stap nu het beste bij je past? Of twijfel je of je klaar bent voor een nieuwe uitdaging? Bij Fynq onderzoeken we samen jouw talenten, ambities en kansen in de markt. Vaak zit er meer in je carrière dan je zelf vermoedt! En wij helpen je die mogelijkheden te zien en te benutten.

Ontdek jouw mogelijkheden

Nog even verder kijken?

Bekijk vergelijkbare vacatures die door anderen veel bekeken worden.

  • Controller
    Assistent Financial Controller
    Ben jij nauwkeurig, cijfermatig sterk en heb je oog voor detail? Dan is dit jouw kans om aan de slag te gaan bij drie dynamische bedrijven: Car Wash Transmissies, K&W Transmissies en K&W Productie B.V. in Lelystad. Wij zoeken een enthousiaste Assistent Financial Controller die ons financië
    • Lelystad
    • Vast
    • 40
    • €3.000 - €7.000
    • Hybride
    Bekijk en reageer direct
  • Finance
    Senior salarisadministrateur
    Jij bent analytisch sterk en je hebt oog voor detail. Je begrijpt hoe belangrijk je collega’s hun salaris vinden en dat laat je in je communicatie naar de medewerkers ook zien. Het efficiënt en juist uitvoeren van je werk zit in je DNA, waarbij je op zoek blijft gaan hoe je digitale strategieën
    • Leek
    • Detachering
    • 40
    • €5.000 - €6.000
    • Hybride
    Bekijk en reageer direct
  • Finance
    Finance Manager bij Royal de Vries in Sneek
    Ben jij een financiële leider met een strategische visie en de drive om duurzame groei te realiseren? Word onze nieuwe Finance Manager en vervul een sleutelrol binnen een ambitieuze organisatie in transitie! Royal de Vries staat bekend om vakmanschap, kwaliteit en betrouwbaarheid. Ze zijn een voor
    • Sneek
    • Vast
    • 40
    • Hybride
    Bekijk en reageer direct
  • Financieel administratief
    Financieel Administrateur
    Als Financieel administrateur bij Machinefabriek Rusthoven in Groningen ben jij verantwoordelijk voor de juistheid en volledigheid van de administratie binnen de afdeling Service, Montage en Onderhoud. Je focus ligt voornamelijk op de financiële beheersing van de lopende onderhoudscontracten, stor
    • Groningen
    • Detachering
    • 40
    • Hybride
    Bekijk en reageer direct
Hoe kunnen we je helpen?